Autodialer
Autor: DIF-SERVICE, publikacja: 2012-08-24
Auto Dialing umożliwia automatyzację procesu zarządzania kontaktami z klientem wewnątrz centrów telefonicznych (Call Center). Dzięki zastosowaniu wszechstronnych narzędzi do podejmowania decyzji i zarządzania, systemy dialingowe poprawiają wydajność centrum telefonicznego, zwiększają ilość właściwych połączeń na godzinę, a także poprawiają jakość i efektywność pracy konsultantów call center oraz procesu obsługi klienta.
Inteligentne rozpoznanie
W trakcie połączeń wychodzących system rozpoznaje nieodebrane połączenia, sygnały zajętej linii oraz automatyczne sekretarki i odpowiada na każdy z tych przypadków zgodnie z wytycznymi. Korzystając z informacji o wydajności w czasie rzeczywistym system dialingowy „przewiduje” kiedy pracownik centrum telefonicznego będzie mógł przyjąć kolejne połączenie.
Realne ułatwienie pracy call center
System służy nie tylko do łączenia przychodzących i wychodzących rozmów, ale także do zarządzania pracą konsultantów call center. Pozwala ograniczyć liczbę połączeń utraconych z powodu braku dostępnych osób do ich obsługi. Dzięki wykorzystaniu algorytmów dzwonienia, system minimalizuje przypadki „porzuconych” połączeń. Systemy dialingowe umożliwiają „wyprzedzające” zarządzanie łącznością z klientami w centrach telefonicznych. Aplikacja zarządzająca kampaniami zwiększa wydajność i skuteczność centrów telefonicznych oraz daje możliwość zarządzania procesami dialera. Zastosowanie systemu zapewnia archiwizację większej ilości transakcji na godzinę, efektywną obsługę klientów, pracę konsultantów i centrów telefonicznych. Wszystko to przy szybkim zwrocie inwestycji.
Zintegrowane działanie
AutoDialer może być zainstalowany jako samodzielny system, lub może być zrealizowany jako usługa hostingowa płatna w cyklu miesięcznym w zależności od ilości konsultantów. Dialer jest połączony z serwerami telekomunikacyjnymi przez największych dostawców systemów łączności głosowej. Może być także zintegrowany ze stosowanymi w firmie aplikacjami biznesowymi. Pozwala to konsultantom na szybkie wyświetlanie na ekranie żądanych przez klientów informacji, na przykład historii rachunku czy szczegółów produktu.
Opracowano:
Krzysztof Wiśniewski
DIF-SERVICE